Gràcies pels comentaris.

10/01/12 @ 08:24 (+0100), Alex Muntada escriu:

> El «filtered» bàsicament vol dir que algú està descartant els paquets
> de connexió de l'ssh, bé sigui el router perquè no està fent el NAT
> que toca o bé perquè l'equip destí té configurades les iptables i
> descarta les connexions d'ssh.

Entesos. Sembla que és el router que està mal configurat.
Pel que fa a la seguretat, en principi només s'hi ha de connectar
un usuari, que és l'únic autoritzat amb AllowUsers. És bona idea això
d'utilitzar un port no-estàndard, també em sembla recordar un sistema
per detectar intrusions que era enviar un e-mail des del
.bash_profile.

Ernest