Re: desinstal·lació apache2

Bones Angelbat,

El paquet "apache2" en realitat és un meta-paquet que instal·la totes les
dependències del servidor apache. apt-get elimina el paquet però no les seves
dependències.
Jo (i Debian) et recomano que usis aptitude millor que no pas l'apt-get.

Mira quins paquets tens instal·lats de l'apache i desintal·le'ls:

$ aptitude search apache | grep ^i
i A
i A apache2-utils                   - utility programs for webservers
i A apache2.2-bin                   - Apache HTTP Server common binary files
i A apache2.2-common                - Apache HTTP Server common files
i A libapache2-mod-php5             - server-side, HTML-embedded scripting
langu
# aptitude purge apache2.2-bin apache2-utils apache2.2-common...
(o els que et surtin a tu)

A veure si ara et desintal·la bé.

Salutacions,

--