Re: Sobre la sel.lecció de programari

Hola Pere,

 Aquesta informació sempre l'he vist a l'Aptitude. Quan s'obre el
programa, a la "vista paquets" una de les etiquetes és:

 -Tasques (no.paquets)
    -- Localització (no. paquets)
    -- Servidors (no. paquets)
      --- Base de dades SQL (no. paquets)
      --- Servidor d'impressió (no. paquets)
               .
               .
               .

    -- Usuari final (no. paquets)

 Suposo que quan en marques una, instal·la els paquets indicats + les
recomanacions, suggerencies, ... depenent de la teva configuració.

 Salut i peles,

 Robert