Re: smbmount i smbumount

Hola Sergi,

"Access denied" sembla més aviat un problema de permisos del recurs Samba remot, no pas de l'usuari de la teva màquina. Si amb root també et diu "access denied", potser el problema és que cal contrasenya o no hi tens accés... Pots provar amb -v (verbose) per veure què et diu.

Jo tampoc tinc smbumount; a Squeeze ja no hi és:

http://packages.debian.org/lenny/i386/smbfs/filelist
http://packages.debian.org/squeeze/i386/smbfs/filelist

Simplement utilitza "umount" :)

Salutacions,

Roger

El 7 de gener de 2011 21:05, Sergi Casbas <sergi.debian@qscsoft.net> ha escrit:
Algú li passa que en Squeezy el smbmount no funciona com a usuari (dóna acces denied) i que no existeix l'ordre smbumount (ni com a usuari ni com a root)???

Tinc instal·lats els següents paquets referents a això: smbclient smbfs

La instal·lació és a partir del netboot instal·lat els components mínims (sense escriptori) i instal·lant l'escriptori manualment després.

Adjunto la llista de tots els paquets instal·lats de forma manualment (les dependencies ho hauria de treure).