qdacco i Debian

Hola,

Ja fa anys que existeix Dacco ( http://www.catalandictionary.org ), que
és un diccionari lliure anglès-català català-anglès. Varis
col·laboradors fan el diccionari, paraula a paraula.

Fa anys jo vaig fer el qdacco (
http://www.catalandictionary.org/eng/?q=node/40 ) que va estar dins a
Debian fins que es va quedar orfe:

Tinc ganes de continuar fent coses a qdacco, i sempre és útil que
estigui a Debian.

No sé si algú el vol empaquetar a Debian un altre cop. Ho comento aquí
perquè bàsicament és català-anglès - anglès-català.

Jo estic mirant alternatives, però no trobo cap programa que em faci el
pes per accedir a dades. Miraria de convertir Dacco en un format
estàndard (dictd?) però no veig cap programa que em faci tant el pes com
qdacco. També estic pensant en fer que qdacco accedeixi a diccionaris
dictd, però això serà a més llarg termini. Així seria menys específic
que només per Dacco.

Fins aviat,

--
Carles Pina i Estany