Re: Grub

El Diumenge 19 Desembre 2010 18:46:26, hubble va escriure:
> el 2.6.34-1-686 no es troba als repositoris ni de testing ni de sid, o
> sigui que, o bé te l'has compilat tu o bé l'has baixat dels repositoris de
> la experimental. <mode sherlock on> Potser el teu kernel te cap script o
> fitxer de configuració o el que sigui que no està del tot complert per que
> és experimental? </mode sherlock off>

Sí, bon observador! :)

$ apt-cache policy linux-image-2.6.34-1-686
linux-image-2.6.34-1-686:
  Instal·lat: 2.6.34-1~experimental.1
  Candidat:   2.6.34-1~experimental.1
  Taula de versió:
 *** 2.6.34-1~experimental.1 0
        100 /var/lib/dpkg/status

La cosa és que un temps vaig tenir l'altre (2.6.32) per si l'experimental
donava errors.  Les seves entrades al Grub també estaven malament.

Veig que som més amb el mateix problema.  Aleshores es tracta d'esperar que es
donin per al·ludits amb el bug enviat.

Benjamí
http://blog.bitassa.cat