Re: [(considerablement) off topic] Freenet

El dc 08 de 12 de 2010 a les 18:16 +0100, en/na xavi va escriure:
> El problema és que Wired igual tenia raó quan va decretar el final
> d'Internet. Per molta gent Internet ja no és el lloc on podies trobar de
> tot (com la recordarem els més iaios), sinó una mena de capa que sosté
> Facebook, Twitter, Youtube, Flickr i Google. La resta per aquesta gent
> són continguts adjacents a aquestes mega empreses que gestionen la
> informació i la comunicació de centenars de milions de persones.
>
> El problema és que viure fora de Google, Flickr, Twitter, Youtube i
> Facebook cada cop es fa més difícil... Un exemple, acabo de cancel·lar
> [...]

Només un apunt, que crec que ve al cas. Us passo un article del Tim
Berners-Lee on, entre d'altres temes, critica la fragmentació d'internet
que estan creant les "xarxes socials":

http://www.scientificamerican.com/article.cfm?id=long-live-the-web

Mònica