Re: Proposta de xerrada Debian

El dj 25 de 11 de 2010 a les 10:19 +0100, en/na xabi@nodo50.org va
escriure:
> On Thu, Novembre 25, 2010 10:18 am, Mònica wrote:
> ~
> ~ Però no sé si caldrà , ja que estic concretant la xerrada amb una
> ~ persona de Debian. Si al final no fos això, us ho comento.
>
> iep! els actes seran de lliure accés? si és que sí, ho pots anunciar en
> aquesta llista i si podem hi anem de 'comparsa' i després fem un frankfurt
> o alguna cosa més elaborada:

Doncs em sap greu, però ho he preguntat i m'han dit que no :-(
Suposo que és és per motius legals o d'aforament, estic esperant la
resposta.

> vaja, que proposo una trobada.
>
> quòrum? fijo que el serni s'apunta :D

Doncs la trobada es podria fer per a la propera estable de Debian, no?

En fi, cada cop que els ubuntaires fan la festa-Ubuntu cada 6 mesos,
penso que als Debianites de parla catalana tampoc ens costaria fer algun
tipus de trobada cada... cop que està llesta una estable ;-) És una bona
manera de donar-li recolzament a la distribució.

En fi, és només una idea, però podríem començar a donar-li voltes ;-)

Salut,
Mònica