Re: ordre invertit en el diàleg de selecció de fitxers (GTK)

També et passa en el gestor d'arxius? Nautilus/PCmanFM/Thunar A mi alguna vegada m'ha passat, he esborrat la carpeta de preferències del Nautilus i se m'ha corregit, la mesura és dràstica, pero pots provar de canviar el nom de la carpeta de les preferències del teu gestor d'arxius, tancar sessió, i comprovar si millora. Si no fa res, restaures la teva configuració canviant altre cop el nom de la carpeta (segurament una nova haura reemplaça la teva antiga i l'hauràs d'eliminar).

En/na Ernest Adrogué i Calveras ha escrit:
Hola,

Des de fa uns dies, quan obro un diàleg de selecció de fitxers
per exemple amb l'Audacious, els fitxers surten ordenats en ordre
invers (de Z a A, en lloc de de A a Z, per dir-ho d'una manera).
No passa només amb l'Audacious, sinó amb totes les aplicacions GTK.
En fi, sabeu on es controla això? Jo no recordo haver tocat res.