en quedo sense inodes

Hola

Tinc un disc amb ext3 que té encara 65 Gb lliures, però només un 1% de
inodes lliures. Els 65 Gb no serviràn de res sense inodes. Estic molt
fluix en coses de tant baix nivell... es pot augmentar el nº de inodes
sense reformatar en ext3? Hi ha algun sistema de fitxers que si ho
permeti? es pot canviar (muntat o desmuntat) un sistema de fitxers
sense pèrdua de dades? Què puc fer per augmentar el nº de inodes?
Suposo que la solució immediata és esborrar fitxers, però preferiria
poder aprofitar la mida del disc.

rpb