atheros AR242x congelada. wifi0: FAILED verification

hola,

ja m'ha passat dues vegades: després de xuclar streams durant dues
hores, la atheros es queda amb el led encès però ni reacciona al botó,
ni apareix al lspci després de continuats reinicis. durant el boot
canta algun error que no em dona temps a llegir.

tinc el kernel 2.6.26-2-686 de lenny i al kern.log hi trobo:
Jul  8 16:43:35 tama kernel: [30633.789309] wifi0: FAILED verification
of AR5K_PHY_WEAK_OFDM_HIGH_M1 default value [found=0x7f (127)
expected=0x4d (77)].

sembla un bug després d'una gestió prolongada d'arxius grans, com el
cas: un flux de video... com alguns casos a les llistes de madwifi
http://madwifi-project.org/ticket/2069
http://madwifi-project.org/ticket/1696

però no sé ben bé si ens passa el mateix.

la primer vegada vaig trigar molta estona (tornar a posar el madwifi amb
el module assistant, reiniciar one more time) però res feia
descongelar-la fins que li vaig posar una ubuntu-live-usb on sí que
funciona el botó de l'antena, i tot 'arregalat' al reiniciar a debian.

Atheros Communications Inc. AR242x 802.11abg Wireless PCI Express en un
acer aspire one

xab