Re: kde4 a squeeze

Jo no utilitzo kde, però si moltes aplicacions per aquest entorn. En
el darrer aptitude full-upgrade, per a resoldre dependències, em vol
desinstal·lar un munt de coses. De moment no actualitzo els programes,
no sé si esperar-me a que les aigües no baixin tant revoltes... si
esteu en una situació semblant, vosaltres què feu?

El 21 / maig / 2009 09:07, Pere Nubiola Radigales
<pere.nubiola@gmail.com> ha escrit: