Re: SSH sense contrasenya

David Trigo Chávez dixit:
> Hola,
>
> Estic intentant configurar un parell de maquines (de fet son més, però
> estic provant amb dues) per tenir accés de l’una a l’altra per llençar
> comandes o poder tenir accés sense contrasenya.
>
> He estat buscant i he trobat una primera solució, que es crear claus per a
> cada usuari, i exportar-les a la maquina a la que necessito accés.
>
> El problema es que en tinc molts d’usuaris, y voldria saber si hi ha manera
> de permetre l’accés a tota la maquina, amb els seus usuaris, que estan a
> totes dues maquines compartits per NIS.

Com a alternativa per estalviar-te tota aquesta feinada: crea una sola clau, i
còpia-la a tots els usuaris amb un script d'una línia.

Estic assumint que això és una sol·lució temporal, molt temporal, i que tu
controles tots aquests usuaris. Si no és així potser no és un compromís
acceptable des del punt de vista de seguretat.

De totes maneres, els requeriments semblen una mica estranys: perquè
necessites llençar comanes d'una màquina a l'altra? (amb tants usuaris
diferents)

--
### Jordi Funollet