imprimir [alta qualitat] amb l'inkscape

hola,

l'inkscape és una gran eina per mi. fa un parell d'anys que l'utilitzo, i m'ha anat molt be per fer cartells i programes de mà.

fa uns mesos vaig migrar a lenny. trobo que el diàleg d'impressió és diferent al de la etch. abans només havies de triar si imprimies a .ps o a la impressora predeterminada. en el mateix diàleg hi havia un desplegable on li deies la resolució PPP i a esperar si li deies més de 300.

el diàleg d'ara semblaria que l'opció d'incrementar la resolució és una pestanya on diu: renderitzat.

la conclusió és que porto tres dies gastant tinta intentant que les lletres no surti el píxel.

remenant per localhost:631 poso i trec diferents printout_mode, però sempre tinc el mateix resultat.

amb KDE no em reconeix l'orientació de la pàgina; a GNOME sí, pero al diàleg d'impressió sembla que no es podria modificar.

he buscat una mica, i la majoria d'ajudes són per a versions antigues.

alguna idea de per on seguir ????

gràcies,

xab