Re: canviar mida de pagina en arxiu PDF

L'eina que millor m'ha funcionat per canviar d'A4 a A5 és 'poster', peró
treballa amb fitxers 'ps' d'una sola pàgina.

Per convertir de ps a pdf i al revés, 'ps2pdf' i 'pdf2ps'.

Per generar un fitxer amb cada pàgina i al revés, 'pdftk burst' i 'pdftk cat'.

A més 'poster' fa una cosa molt útil: permet canviar els marges. Això m'ajuda
molt a aprofitar la superfície de lectura i, per tant, a tenir caràcters més
grossos.

I tot això ho he après llegint un script que ho fa tot-tot-tot (gràcies Leo!).

    http://pdfcrop.sourceforge.net/

--
### Jordi Funollet