Re: canviar mida de pagina en arxiu PDF

Francesc Altet dixit:
> No acabe de comprendre si parles d'un document latex o pdf.  Si el
> document és pdf i d'una sola pàgina (o unes poques) pots usar l'eina
> inkscape.  En les últimes versions (0.46 al menys), l'inkscape pot
> importar PDFs sense problemes.  Una vegada importat, simplement
> redueixes el tamany al desitjat i ja ho tens.
>
> Òbviament, aquest mètode no val per a documents amb moltes pàgines.

Perdona, Francesc. El comentari del Latex era una mitja-broma pels fanàtics
del Latex que ronden la llista; qui es doni per al·ludit ja piularà. :-)

M'interessen els documents PDF. Tinc una joguina nova per llegir
(http://www.bookeen.com/overview/ebook-overview.aspx) i vull convertir els
documents a una escala més adequada que l'A4 abans de gravar-los al trasto.

La idea de l'Inkscape no se m'havia acudit. Me la guardo com un às a la
màniga, potser em resol algun cas concret. Però en general he de transformar
documents de moltes pàgines i, preferiblement, amb un script.

--
### Jordi Funollet