Re: Autentificació Ldap i d'altres ...

On Wed, 12 Nov 2008 15:20:28 +0100, Jordi Funollet wrote:
p, li { white-space: pre-wrap; }

Leopold Palomo-Avellaneda dixit:

> Crec que va per aquí. No pots crear mai el home en el client, ja que al

> munstar-ho per nfs, el client no és root d'aquell directori per defecte.

Ara m'adono de que ho havia entès al revés. Al client no vols fer-hi res, perque muntes la $HOME per NFS. I el directori amb la $HOME està centralitzat al servidor NFS, que és la mateixa màquina on hi corre el servidor LDAP, oi?

Llavors no et cal el pam_mkhomedir per res; afegeix una línia al teu script de creació d'usuaris que faci un 'mkdir' i llestos. En el setup que descriu en Lluís hi ha uns add_hook('post_entry_create'...) pel 'phpmyldapadmin' que fan justament això.

Divagant una mica, recordo que un conegut estava encantat amb la feina que li estalviava el paquet 'smbldap-tools'. Pots fer-li una ullada.

Instal·lat, fa bona pinta, demà m'ho miro i si algun dia tornem a quedar per sopar i et planto una morrejada als morros ja en sabràs el motiu :D
Lo que ha penjat en Lluís encara ho estic digerint ...
De moment el que he començat a utilitzar és una utilitat de consola que es diu  cpu  i que  ja m'estalvia alguna feina.
 A banda continuo pensant que el que jo vull ha de ser possible, tossut que és un .
Vinga ...