Re: Autentificació Ldap i d'altres ...

El Sun, Nov 09, 2008 at 12:12:45AM +0100, annonygmouse ens deleit? amb les seg?ents paraules:

> Has mirat:
>
> http://www.saas.nsw.edu.au/solutions/ldap.html
>
> http://www.openldap.org/lists/openldap-software/200010/msg00097.html
>

> Esper que te serveixin (jo no l'he emprat mai).

A https://gso.ac.upc.edu/people/vilanova/config.html hi he penjat un extracte
del wiki que tinc amb l'explicacio de com vaig muntar un servidor per a us
intern.

De l'unic que no estic molt segur es de les comunicacions segures per LDAP.
D'aixo i que de vegades haig de fer un "reload" de l'apache per a que funcioni
l'autentificacio d'usuaris per web i que root s'ha d'autentificar dues vegades
en la maquina servidor (una en angles i una altra en l'idioma del LOCALE
seleccionat XD)... tot un misteri.

Be, i ja posats, per a si algu li interessa, a
https://gso.ac.upc.edu/projects/tools/ hi tinc una serie d'eines que m'he anat
fent a mesura que m'han fet falta.

Si en feu servir alguna, ja em direu si us son utils, o si n'enteneu
l'explicacio de com funcionen XP

apa!

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."