Re: Autentificació Ldap i d'altres ...

On Mon, 10 Nov 2008 12:20:18 +0100, Jordi Funollet <jordi.f@ati.es> wrote:
> serni dixit:

> Molt em temo que hauràs de configurar aquest mateix pam_mkhomedir a tots
> els
> ordinadors.

Hola Jordi ( tapa bé la closca que comença a fer fresca :) )

El problema és que aquests common-session  ja els tinc als clients, de fet
de moment a un únic client i ja començo a sospitar que és algun problema
de les opcions de muntatge perquè si desactivo l'entrada gràfica puc
veure com l'usuari sogra ( us havia dit que els tinc a casa ) s'autentifica
contra el servidor però no li crea el home.

Seguirem investigant :)