Re: [TR]Administrivia.sgml

A Dimarts 14 Agost 2001 05:05, vàreu escriure:
> Hola Antoni,
> Si ningú el té agafat, me'l podries passar aquest arxiu.
> Sé que pot resultar patètic, però no recordo com m'ho vaig fer amb el
> "Post-install" per baixar-me'l  :-(. Mirant de buscar-lo he anat a petar a
> una pàgina on hi havia un munt de versions del mateix document en format
> sgml, ! #:-o  i la vertitat és que no sabia quina agafar, com que veig que
> les actualitzacions surten a un ritme vertiginós...he preferit comentar-ho
> aquí (amb una mica de vergonya). S'ha descarregar la més actual o ens em de
> [...]

  Hola Ingrid jo ara empro el cvs directament per a estar constantment
actualitzat. Prova aquest script

###################################
#!/bin/sh
# Potato-boot-cvs
#
# Projecte Debian en català
#
##
##

case $1 in

##
# "login" al cvs -- debian-boot
##

  login)
    echo "Premer ENTER a --> CVS password:"
    cvs -d :pserver:anonymous@cvs.debian.org:/cvs/debian-boot login
    ;;

##
# Mòduls ha descarregar
##

  boot-floppies)
    echo  "Descarregant/actualitzant el mòdul: boot-floopies"
    cvs -d :pserver:anonymous@cvs.debian.org:/cvs/debian-boot co -r potato \
    boot-floppies
    ;;

  woody)
    echo  "Descarregant/actualitzant el mòdul: boot-floopies"
    cvs -d :pserver:anonymous@cvs.debian.org:/cvs/debian-boot cvs up -r potato
    ;;

##
# Guía de la informació d'estat dels fitxers
# -- "U", "P", "M", "A", "R", "C", o "?" --
#
# Secció extreta d'un article de LaEspiral.org
##

  U)
    echo  "U = actualitzada la còpia local amb la còpia remota."
    ;;

  P)
    echo  "P = el mateix que [U] però però sols pedaços afegits."
    ;;

  M)
    echo  "M = la còpia local ha estat modificada però encara no s'ha \
    realitzat"
    echo  "    un [cvs ci] (check in, introducció al repositori)."
    ;;

  A)
    echo  "A = afegit d'un fitxer a la còpia local. No s'actualitzarà al \
    servidor"
    echo  "    fins fer un [cvs ci]."
    ;;

  R)
    echo  "R = esborrat d'un fitxer de la còpia local. No s'actualitzarà al"
    echo  "    servidor fins fer un [cvs ci]."
    ;;

  C)
    echo  "C = Existeix un conflicte entre la còpia local y la remota al"
    echo  "    servidor. S'ha de corregir a mà tot el que està entre;"
    echo  "    <<<<<< i >>>>>>."
    ;;

  ?)
    echo  "? = Existeix en la còpia local però encara no s'ha afegit \
    mitjançant"
    echo  "    [cvs add]. No s'actualitzarà al servidor fins a fer [cvs ci],"
    echo  "    despres del [cvs add]."
    ;;

##
# En el cas de no passar paràmetres a l'script
##

  *)
    echo  "Usant: l'script ./Potato-boot-cvs  {login|boot-floppies|woody}"
    echo  ""
    echo  "       ajuda amb l'estat dels fitxers {U, P, M, A, R, C, o ?}"
    echo  ""
    ;;

esac
##############FÍ##################

  Para molta atenció a sols fer

  #./Potato-boot-cvs login
  #./Potato-boot-cvs boot-floopies

  Doncs el següent és per a Woody i encara no l'he probat.. Com a nota et
referiré que per problemes amb l'editor d'email som afegit el retorn de carro
`\' en alguna línia que és veia trencada, si no et funciona esborral i
indexa-ho tot a la mateixa línia.

  A per cert el administrivia.sgml es teu -confirma-.

- --

   Sort

# [Pàgina de traduccions del nucli Linux]                    |
# http://www.terra.es/personal7/bella5/traduccions.htm
# [Traduciones al catalan del Nucleo Linux]                |
## <bella5@teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian 2.2r3 `Potato' GNU/Linux-2.4.7
                - XFree86 4.1

- -