Re: Debian Wiki'deki L10N/Turkish Sayfası

On 06/11/2015 02:11 PM, Onur Aslan wrote:
On 2015-06-11, Mert Dirik wrote:
Bir başka sayfa da sürecin nasıl işlediğine ve ayrıntılarına dair
olabilir ama aşağıda bahsettiğiniz durumdan dolayı şu an için çok
önemli değil.
Bence en büyük sorun insanların Debian'da işlerin nasıl yürüdüğünü
bilmemesinden kaynaklanıyor. Web sayfaları da hayli karışık, aranılan
şeyi bulmak için uğraşmak gerekiyor. Bu nedenle o HOWTO niteliğindeki
yazıyı hazırlamıştım yıllar önce. Yayımlamak bu güne kısmetmiş :-).

Son olarak wiki sayfasında katkıda bulunmak isteyenler için bir başlık
oluşturup, daha önce linkini attığım PO dosyalarının çevrilmesi ve web
sayfalarının çevrilmesi için izlenecek yolları farklı başlıklar altında
topladım.

Çeviri durumları başlığı altına da web sayfaları durum bağlantısını
ekledim. Belki o çeviri durumları başlığını biraz daha düzenli
yapabiliriz. Ayrıca alioth altında bulunan l10n-turkish projesinin web
sayfalarını[1] da wiki bağlantısına yönlendirdim. Artık hiç değilse
geçerliliğini yitirmiş bilgi vermiyoruz.

Debian Türkiye forumlarında ve linux gezegeninde yayınlanacak kısa bir
yazı yazmayı planlıyorum. Belki bu bilgiler doğrultusunda, aramızda
birkaç yeni yüz görebiliriz.

1: https://l10n-turkish.alioth.debian.org/
Çok iyi etmişsiniz elinize sağlık. Umarım taze kan arayışımıza faydası olur.