Re: [RFR] wml://News/2013/20130320.wml

+kararlı ortamda tekrar derlenmesiyle oluşur ve yeni kütüphaneler
+olmadan (mümkünse eğer) Debian kararlı dağıtımında çalışır.
kararlı ortamda tekrar derlenmesiyle oluşur ve (eğer mümkünse)
yeni kitaplıklar olmadan Debian Kararlı dağıtımıda çalışır.

+Şimdiye kadar ayrı bir arşiv altında tutulan bu servis,
+<tt>wheezy-backports</tt>'dan başlanmak üzere normal arşivlerden
+de ulaşılabilecek.
Şimdiye kadar ayrı bir arşiv altında tutulan bu servise,
<tt>wheezy-backports</tt>'dan başlanmak üzere normal arşivlerden
ulaşılacak.

+şu kaydı girmeleri gerekmektedir:</p>
şu kaydı girmeleri gerekecek:</p>

+<p>Servisin tüm kullanıcıları düzenli kullandıkları yansılarını,
+backport'ları barındırıp barındırmadığını kontrol etmeye davet
+ediyoruz. Unutmayın ki bu değişiklik şuan ki kararlı dağıtım Debian 6
+(kodadı <q>Squeeze</q>) kapsamamaktadır.
davet ediyoruz. Unutmayın ki bu değişiklik şu anki kararlı dağıtım olan
Debian 6'yı (kodadı <q>Squeeze</q>) kapsamamaktadır.