Bazi hatirlatmalar

Merhaba,

Bir iki konuda hatirlatmalarim olacak:

* Depoya yaptiginiz commit islemlerinde lutfen log'lari bos gecmeyin.
  Kimin ne yaptigini, hangi dosyanin degistigini gormek icin en pratik
  yol bu guncelerdir.  Anlamli gunceler yazmak yazilim gelistirme
  disiplininde onemli bir unsurdur, aksi taktirde Subversion siradan bir
  upload aracina donusur.  Bakin ben bu konuda soyle bir stil
  uyguluyorum:

--------------------------------->8-------------------------------------
Birkac cumleyle depoda olusturdugunuz bir grup _atomik_ degisikligin ozeti.
* bu gruptaki bir dosya: Ne degisti.
* ...

Birkac cumleyle diger grup _atomik_ degisikligin ozeti.
* bu gruptaki bir dosya: Ne degisti.
* ...
--------------------------------->8-------------------------------------

Yaptigimiz islem cok kompleks olmadigindan, "Ne degisti" kisminda suna
benzer sablonlar kullanabilirsiniz:

	Guncellendi
	Kozmetik degisiklikler
	Imla duzeltmeleri
	Yeni dosya
	Yeni dizin
	Silindi

Daha ayrintili bilgi icin "GNU Standarts/Style of Change Logs"u
okumanizi oneririm.

* Diger husus PO dosya basliklariyla ilgili.  Zaman zaman dosya
  basliklarini duzenliyorum.  Fakat ozellikle kbabel bu basliklara tabir
  yerindeyse cop dolduruyor.  Lutfen kullandiginiz programin
  "PO-Revision-Date" disinda bir alani otomatik olarak degistirmesini
  onleyin.  Mesela kbabel'de ben bu ayarlari su sekilde
  buluyorum:

	Preferences->Save->General->
		Update header when saving [ ]
		Update description comment when saving [ ]

	Preferences->Save->Header->Fields to Update
		Revision-Date [x]
		... digerleri [ ]

Bugunluk bu kadar hatirlatma yeter, kalani baska bir zamana :-)