Re: grub2 2.06-13: Please update debconf PO translation for the package grub2

25 aprilie 2023 la 00:39, "Steve McIntyre" <steve@einval.com> a scris:

> Hi,
>
> You are noted as the last translator of the debconf translation for
> grub2. The English template has been changed, and now some messages
> are marked "fuzzy" in your translation or are missing.
> I would be grateful if you could take the time and update it.
> Please send the updated file to me, or submit it as a wishlist bug
> against grub2.
>
> The deadline for receiving the updated translation is
> Sun, 14 May 2023 23:36:50 +0100.
>
> Thanks in advance,

Salut Andrei,

am primit mesajul de mai sus, fiind abonat la lista de discuții <>,
așa că am „periat”, „înfrumusețat” și completat fișierul respectiv,
pentru a fi noul fișier „debconf-grub2.ro.po”. Dacă modificările aduse,
ți se par a fi Ok, sau dimpotrivă ai unele obiecții asupra lor, adu-mi
la cunoștiință opinia ta, pentru a putea trimite fișierul către responsabilul
de grub2 ce-a cerut perierea și completarea acestui fișier.
„Cocoțarea” fișierului am planificat-o pentru la ora 00:00, ora Spaniei, așa
că te-aș ruga ca orice reacție din partea ta să-mi fie trimeasă înainte de
acestă oră.
  Atenție, „cîrcotași” abonați la acestă listă de discuție, acest lucru este valabil
și pentru voi.

O zi bună,
Remus-Gabriel