Re: Update for iso_3166, Romanian

On Wed,26.May.10, 20:12:47, Lucian Adrian Grijincu wrote:

> Salut,
>
> Am reparat două mici probleme. Atașat patch + .po

Mersi :)

> Dacă le consideri relevante, te rog trimite-le mai departe.

Până acum n-am primit nici un (alt) răspuns la mesajul meu. Ai idee dacă
asta e procedura corectă de actualizare pentru iso-codes? Eu am procedat
conform[1], dar documentația ar putea fi depășită.

[1] http://d-i.alioth.debian.org/doc/i18n/ch01s05.html#id2902119

http://nuvreauspam.ro/2010/05/4-neticheta-pe-mail/