actualizare informatii si debian.ro

Salut,

Am observat că foarte multe informații despre echipa Debian [1] și despre starea actuală a proiectului sunt învechite și cred că a sosit momentul să le actualizăm.
Apropo, care mai este starea actuală a echipei de traducere? Lista abia dacă mai mișcă ceva și sunt înscriși cam 70 de persoane. Ați trecut toți pe Ubuntu fraților sau ce :) ?

Am găsit pe pagina principala că există debian.ro unde ne mai desfășurăm activitatea. Cam falsă informația, situl e inexistent. Am dat un whois și mi-a întors că este înregistrat de
http://www.simpliq.com firmă de prin Cluj. M-am uitat și apar câteva nume: Adrian Costin, Lucian Craciun și Radu A. Pop. Mie nu prea îmi spun nimic dar poate vă sunt cunoscuți.
Mă gândeam să iau legătura cu ei poate luăm înapoi situl să reorganizăm un pic comunitatea. Mă gândesc din ce în ce mai des la asta și sper că nu sunt singurul cu asemenea speranțe.

Wiki-ul [2] este simplu de actualizat însă pagina principală [1] necesită drept de commit în svn/cvs și nu sunt mulți cu puterea asta.

[1] http://www.debian.org/international/Romanian.en.html
[2] http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/

Hai să facem echipă ;)

--