Fwd: Verificare ortografică, un fel de

Prea multe liste

---------- Forwarded message ----------
From: Eddy Petrişor <eddy.petrisor@gmail.com>
Date: Sep 12, 2005 1:07 PM
Subject: Verificare ortografică, un fel de
To: debian-l10n-romanian <debian-l10n-romanian@lists.debian.org>,
gnomero <gnomero-list@lists.sourceforge.net>, Mozilla România
<mozilla-ro@yahoogroups.com>, Romanian
<translation-team-ro@lists.sourceforge.net>, KDE Romania
<kde-i18n-ro@kde.org>

Salut

Am lucrat sâmbătă şi duminică la maraton la ceva unealtă de
perfecţionare a verificării ortografice pentru limba română. Deşi ce
am ataşat e doar o mică parte din unealta la care lucrez, poate fi
folosită cât de cât automat.

Comanda de bază este:

./check-file.sh fisier.po

fişiere produse:

fisier.po.msgstr - contine toate mesajele din po
fisier.po.orto - conţine cuvintele raportate ca greşite de aspell

Ceea ce vă interesează este conţiutul fişierului generat cu sufixul .orto.
Alte informaţii în fişierul Readme

Note:
- Eu am rulat pe un debian, iar un pachet deb de aspell-ro îl am la
mine pe disc.
- Parametrii de configurare se pot modifica în fişierul check-file.sh
- lista de cuvinte se poate suplimenta, dar încă nu am o asemenea
lista (lucrez la o unealtă de triere a cuvintelor raportate de aspell,
pentru a adăuga noi intrări la aspell-ro)
- se pot schimba sufixele fişierelor produse
- am uitat să pun în Readme la cerinţe şi nevoia de perl