debconf

mici ajustari la debconf.

Usage: dpkg-reconfigure [options] packages\n
 -a,  --all\t\t\tReconfigure all packages.\n
 -u,  --unseen-only\t\tShow only not yet seen questions.\n
      --default-priority\tUse default priority instead of low.\n
      --force\t\t\tForce reconfiguration of broken packages.

Utilizare: dpkg-reconfigure [opţiuni] pachete\n
 -a,  --all\t\t\tReconfigurează toate pachetele.\n
 -u,  --unseen-only\t\tArată doar întrebările ce n-au fost văzute încă.\n
--default-priority\tUtilizează prioritatea implicită în locul celei joase.\n
      --force\t\t\tForţează reconfigurarea pachetelor deteriorate.

Intrebare: EU, iti comand tie, calculatorule, "forţează reconfigurarea", sau calculatorul imi spune mie "Forţaţi reconfigurarea"? Inclin catre prima varianta.

Usage: debconf-mergetemplate [options] [templates.ll ...] templates
Utilizare: debconf-mergetemplate [opţiuni] [şabloane.ll ...] şabloane
Partea cu sabloanele mi-i neclara.

In final, mi se spune:

Please send the updated file to me as a wishlist bug against
debconf. Please avoid sending it directly to me, for that case.

Unde eu recunosc ca-s in ceaţă: ii trimit lui direct sau nu??

--
Sorin