Re: [RFR2]://po-debconf/dbmail/pt_BR.po

Felipe Augusto van de Wiel (faw) escreveu:
> 	Hmmm... somthing told me that this reviewed could be problematic.

In fact it was.

> 	Your new file reintroduces typos that I had fixed on my previous
> patch, so, or you didn't applied the patch and hand-fixed it (which is
> bad), or you did applied the patch but edited the po.

Yes. The snd option. I hand-fixed it. By this experience, I saw that it
inst good. Anyway, the correct file (this time the patch was applied
with the patch command) is attached.

> Usually you discuss the patch before apply it, and you also provide a
>new patch so the reviewer can understand  what you change and what you
>didn't change.

> Diff entre o meu arquivo e o seu novo arquivo.

Todas as correções que você passou realmente considero interessantes.
Como fiz o processo "na unha", essas considerações que aparentemente
foram descartadas na verdade, devido a pressa, eu não havia visto.

Não discuti o patch porque achei todas as considerações importantes.
Neste caso, qual deveria ser o método adotado?

discussão na thread das modificações feitas. Se eu não aplicar o patch
todo fornecido pelo revisor, tenho que enviar a minha versão mais atual
e um diff para a versão com o patch dele aplicado, é isso?

E depois desse processo e ter chegado a um consenso é que envio o RFR2?

[]'s

--
Eder L. Marques

   .''`.  ** Debian GNU/Linux **