Re: menu 2.1.39: Please update the PO translation for the package menu

Marcin Owsiany pisze:
On Mon, May 05, 2008 at 10:10:11PM +0200, Wiktor Wandachowicz wrote:
2008/5/5 Marcin Owsiany <porridge@debian.org>:
On Sun, May 04, 2008 at 01:56:45PM +0200, Christian Perrier wrote:
 > You are noted as the last translator of the translation for
 > the Debian menu section names. The English template has been changed,
 > and now some messages
 > are marked \"fuzzy\" in your translation or are missing.

 Postaram się to zrobić jutro. Jeśli ktoś już się za to wziął, to proszę
 krzyczeć.
Natomiast chętnie obejrzę co tam ciekawego uda ci się zrobić :)

Załączam nowy plik .po i różnice między starą a nową wersją.

Nie mam zupełnie pomysłu na "Web News", może dlatego, że nie używam
tego.
Proponuję: wiadomości z internetu

Nie wiem też czy istnieje lepsze tłumaczenie "Geoscience" niż
"Geografia".
Może być, myślałem też o "naukach o ziemi", żeby było bardziej ogólnie.

Jeszcze myślałem o "Blocks". Klocki mogą być, ale tu chodzi raczej o "układanki" chyba...

Pozdrawiam
Wojtek Zaręba

Poza tym zmieniłem wielką literę na małą, w drugich wyrazach, tam gdzie
nie była ona konieczna, i przekodowałem plik na UTF-8.

Marcin