relecture de la FAQ debian

Bonsoir,

On Sun, Mar 30, 2008 at 11:00:02AM +0200, Joost van Baal wrote:
> The English master text has seen quite some changes.  It'd be cool if
> the various translations (de, es, fr, it, pl, pt_BR, ru, uk, zh_CN)
> could get brought back in sync, so that our users have a high quality
> faq when we ship lenny.
[..]
> You can fetch the current sources by running
>
>  svn co svn://svn.debian.org/svn/ddp/manuals/trunk/faq

Avec Thomas, on a fini de mettre à jour la traduction de la FAQ debian.

Cette FAQ est disponible au format html à l'adresse :
http://teubr.eu.org/~spaillar/debian/ddp/manuals/debian-faq/fr/debian-faq.fr.html/index.fr.html

Je suis preneur de toute remarque (si possible sous forme de diff).

Merci d'avance pour vos remarques.

--
Simon Paillard