Re: [RFR] wml://www.debian.org/devel/debian-installer/index.nl.html

Dag Paul,

Paul Gevers schreef op zo 04-06-2017 om 07:03 [+0200]:
> Hoi Frans,

> Uiteraard. En zelfs daarna ook.

Leuk. Dit stelt me gerust.

> Ik ben hier niet bang voor omdat de wijzigingen aan de website steeds
> naar deze lijst worden ge-e-maild. Dus, laat iedereen triviale dingen
> direct repareren. Als we met z'n allen tot de conclusie komen dat het
> niet triviale wijzigen meer zijn, dan kunnen we elkaar daarop
> aanspreken. Verder zitten de wijzigingen in een versiebeheersysteem en
> zijn dus ook weer zo terug te draaien als dat nodig is. Laten we elkaar
> alsjeblieft vertrouwen en laten we vergissingen of fouten in deze
> achteraf corrigeren.

Akkoord om te proberen dit als gedragslijn aan te houden.
Wat dat vertrouwen betreft: ik merk bij mezelf wel dat ik eerder de
houding heb dat dit opgebouwd moet worden op basis van voorafgaand
gedrag en niet zomaar a priori geldt, hetgeen niet wegneemt dat
vertrouwen een noodzakelijke vereiste is voor een goede samenwerking,
met als gevolg dat ook dit laatste iets is dat zich mettertijd opbouwt.

> Ik ben het met je eens dat de mogelijkheid om van te voren correcties te
> maken een belangrijke eigenschap van deze lijst is, maar ik zie die
> vooral als waardevol voor controversiële keuzes.
>
> Paul

Frans Spiesschaert