Re: Tidy validation failed

Dag Paul,

Paul Gevers schreef op za 18-02-2017 om 13:01 [+0100]:
> Hoi Frans,
>
> Weet jij waar die "$(ENGLISHDIR)/mirror/list-secondary.inc" vandaan
> komt? Het zou zomaar kunnen zijn dat de breedte van de table niet op
> alle rijen hetzelfde is.

Ik begrijp het nog steeds niet, maar ik stel wel vast dat men na het
schrappen van de ftp-kolom een aantal Engelse pagina's van de mirror-map
bijgewerkt heeft. Misschien moet ik beginnen met het bijwerken van de
Nederlandse vertalingen van die pagina's en dan bekijken of de problemen
nog steeds blijven duren. Ik ben ook eens gaan kijken op de mailinglijst
van onze zeer actieve Franstalige vertalers, maar vond daar geen
berichten met als onderwerp validation failed. Het actualiseren van de
achteropgeraakte pagina's is dus wellicht het eerste wat we moeten
proberen doen.

Overigens was er vandaag een melding van een mislukte
validiteitscontrole voor /devel/website/stats/es.nl.html, terwijl bij
mijn weten een dergelijke pagina niet bestaat - in elk geval wordt ze
bij een anonieme cvs checkout van webwml/dutch/ niet opgehaald. "Er
gebeuren rare dingen rondom mij," zong Urbanus ooit in "De wereld is om
zeep."

P.S.: houd jij het committen van de bijgewerkte vertalingen van de
webpagina's die ik je op 4 februari doorstuurde nog in je achterhoofd?

Frans Spiesschaert