Re: [RFR] po-debconf://debian-security-support

Op 06-10-14 11:41:18 schreef Thijs Kinkhorst:
> Dag Frans,
Dag Thijs,

> Ai, die is al vertaald, zie http://bugs.debian.org/762927

Inderdaad.
Ik had het moeten weten, want:
https://lists.debian.org/debian-l10n-dutch/2014/09/
msg00123.html
en de opvolgingen ervan.
En bovendien had ik vooraf geen [ITT] gestuurd.
Dus volledig mijn verantwoordelijkheid dat ik eventjes
nutteloos bezig geweest ben.
Maar waarom staat het dan nog steeds opgelijst bij de
onvertaalde pakketten op
https://www.debian.org/international/l10n/po-debconf/nl ?