Vertalingen van po-debconf templates naar het Nederlands

Dag Jeroen,

In het licht van de naderende freeze van Jessie wil ik
helpen om de Nederlandse vertaling van debconf-templates
voor zoveel mogelijk pakketten up-to-date te maken.
Volgens
https://www.debian.org/international/l10n/po-debconf/nl
bent u bezig met het vertalen van de debconf-templates voor
een belangrijk aantal pakketten. Zou ik u daarbij kunnen
helpen?
De vertalingen voor de pakketten debian-edu-config en
debian-edu-install heb ik alvast vervolledigd (zie de
mailinglijst), omdat ik onlangs de handleiding voor Debian
Edu naar het Nederlands vertaalde en ik voor gebruikers die
deze handleiding zouden gebruiken graag ook een installatie
in het Nederlands mogelijk wilde maken.

Vriendelijke groet,
Frans Spiesschaert

===