Re: [RFR] po-debconf://plptools (19 strings)

Hoi Willem,

Op di, jan 24, 2012, om 11:49:36 +0100 schreef willem kuyn:
> Jeroen,
>
> Kleine opmerkingen.
>
> --
> Naast de hoofdachtergronddienst 'ncpd', voorziet plptools twee optionele...
>
> na plptools "in" invoegen. (volgens mij is het "voorzien in")
>
> --
> Standaard verwacht de Psion om verbonden te zijn via de eerste seriële lijn
> Standaard wordt verwacht dat de Psion verbonden is met de eerste seriële lijn van de machine.
>
> --
> Als u van plan bent om het plptools-frontend ..
> [...]

Dank voor je reviews. Helaas had ik een aantal vertalingen al naar het
bugsysteem gestuurd en zijn er twee (plptools en netenv) zelfs al naar
Debian geüpload. Bij de bugs heb ik de nieuwe, gecorrigeerde versie
toegevoegd. Voor plptools en netenv wacht ik voorlopig even: als er in
de toekomst wijzigingen zijn neem ik jouw correcties meteen mee.

Jeroen Schot