Re: [LCFC] po-debconf://openssh (17 strings)

On Tuesday 13 June 2006 11:53, Frans Pop wrote:

> Hmm. Is rsh-server niet een specifiek pakket? Dan is "Een rsh-server..."
> niet juist.

$ apt-cache search rsh-server
heimdal-servers - Servers for Heimdal Kerberos
krb5-rsh-server - Secure replacements for rshd and rlogind using MIT
Kerberos
rsh-redone-server - Reimplementation of rshd and rlogind
rsh-server - rsh servers.

-> is ook een pakket, nu is de vraag hoe er gechecked wordt op het
   specifieke pakket of iets algemener

hm, bij doorkijken van openssh-4.3p2 bronpakket, zie ik deze debconf-vraag
nergens meer gebruikt worden -> doet er blijkbaar niet meer toe
--
Cheers, cobaco (aka Bart Cornelis)