Re: [LCFC] po-debconf://knews

# translation of knews_1.0b.1-14_nl.po to Dutch

msgstr "Geef de 'mail-naam' van uw systeem. Dit is het eerste deel (de
computernaam) van het adres dat in uitgaande nieuws- en email-berichten
getoond moet worden, en wordt gebruikt door een groot aantal pakketten."

s/mail-naam/e-mail-naam ?
<snip>

e-mail-naam ben ik het niet helemaal mee eens. We praten namelijk wel over 'mailserver', niet 'e-mailserver'. Dus lijkt mij de naam van een systeem voor e-mail ook een mailnaam (zonder of met streepje?).

ik vind dat mailnaam niet klinkt (e-mailnaam nog minder) en niet duidelijk is (daarom dat het ook in het origineel wordt uitgelegd), misschien beter computernaam van de mailserver?

Mvg

Luk