Re: aanmelding Debian website vertaler

Hi Pim!

You wrote:

> Ik wil me graag aanmelden als vertaler van de Debian website.  Ik
> wilde zelf beginnen de wekelijkse nieuws edities met terugwerkende
> kracht te vertalen, maar als andere pagina's een hogere prioriteit
> hebben wil ik daar ook best beginnen.

Sorry dat het even duurde voor ik reageerde.  Ik be in ieder geval erg
blij dat je wilt helpen.  De DWN-pagina's lijken me een goede keuze om
aan te werken.  De News/weekly/contributing.wml pagina die je had
vertaalt, ziet er goed uit [1] en ik heb hem ondertussen geupload naar CVS
(dus over een paar uur zou hij online moeten staan).

Het lijkt het handigst als je voorlopig even je vertalingen opstuurt
naar de debian-l10n-dutch mailinglijst, dan kunnen de lezers daar (onder
wie ik) ze uploaden.  Later kun je dan eventueel write-access krijgen
voor cvs.

Bedankt voor je bijdrage aan Debian!

[1] Je was alleen vergeten om een #use wml::debian::translation-check
    regel toe te voegen bovenaan.

--
Kind regards,
| Bas Zoetekouw                  | Si l'on sait exactement ce   |