Re: Har vi mod på at fortsætte med debconf?

man, 2003-04-28 kl. 15:31 skrev Kaare Olsen:
> Hvordan læser man korrektur på de pågældende pakker?  Jeg har prøvet at
> sende en e-mail til debconf-adressen med "review atlas2-base da" som emne,
> men fik den fejl retur: "ERROR: The server cannot find a package".

Normalt beder du om en debconf-skabelon --- IKKE en pakke --- med
kommandoerne "get" og "review".

Kommandoen "sget" er derimod lavet for at kunne hente alle debconf'er,
der tilhører en bestemt pakke. Der eksisterer ikke en "sreview" (har
lige prøvet :-) )

Men du kan lave en "sget atlas2-base" selvom alt indholdet er oversat,
hvis du ønsker at se oversættelsen. Hvis du returnerer den, tror jeg
faktisk at det bliver opfattet som en korrekturlæsning. Prøv!

Men der er vel ingen grund til at prioritere korrekturlæsning af
ONLY_one...-pakkerne frem for de andre oversættelser? Det vil stadig
være rart at få mindst én korrekturlæsning af alle debconf-skabeloner.

Claus

--
Claus Hindsgaul <claus_h@image.dk>