Traducció de les pàgines de debian-live a www.debian.org

Bon dia a tothom,

El sub-projecte oficial de debian, debian live, publicarà la seva
documentació oficial recollida al live-manual i traduïda a quatre
llengües, espanyol, català, francès i italià amb la propera
publicació de wheezy. Jo m'encarrego de les tres primeres, és a dir,
espanyol, català i francès.

Un dels desenvolupadors del projecte va suggerir que seria molt
interessant poder tenir traduïdes en aquestes quatre llengües les dues
pàgines següents:

http://www.debian.org/devel/debian-live/ (traduïda, entre altres
llengües, al francès, però no al espanyol, italià o català)

http://www.debian.org/CD/live/ (traduïda, entre altres llengües, a
francès i italià, però no al espanyol o català)

El motiu és per simple coherència amb live-manual.

Per aquest motiu em dirigeixo a aquesta llista ja que aquests dos documents no
han estat demanats per cap traductor (em refereixo als d'aquesta
llista, més tard enviaré un altre correu a la llista del
italià). Seria fantàstic si algú de vosaltres estigués
interessat en traduir-les. També ho puc fer jo mateix ja que ara
live-manual ja està pràcticament llest per wheezy i no tinc molta
feina.

Gràcies :)

--
chals