Re: debian-installer: yet another update needed

> Soc conscient que em salto el procediment normal, però m'ha semblat
> que era una situació excepcional pel breu termini:
>
>  > >  > The deadline for receiving the updated translation is
>  > >  > Fri, 28 Sep 2012 06:58:24 +0200....roughly..:-)
>
> En veure que no apareixia cap ITT a la llista he decidit tirar pel
> dret. No voldria embolicar més la troca, creieu que és millor que
> torni enrere i segueixi el procediment que toca [2]?
>
> [2] http://ca.debian.net/intro

Espera a veure si en Jordi dona senyals de vida. Com hauràs comprovat,
en aquesta llista hi ha poca activitat. Els traductors no solen fer
els ITT per les actualitzacions: només quan inicien una traducció
pendent o bé una traducció que està clarament "abandonada" pel
traductor inicial (que n'hi ha bastantes actualment....)
De fet, tenc la sensació de què hi ha persones que fan actualitzacions
de traduccions i no les envien a la llista per la revisió.

I. De Marchi