Re: [DONE] po-debconf://nis

Bon dia,

Gràcies Guillem. Vaig veure el teu missatge sobre el tema i el tenc
present. Efectivament, amb aquest arxiu vaig fer alguns errors que
justifiquen que no es tanqui el bug.

Com què ara tenc pendents una sèrie de traduccions (...que aquestes sí
que estan "correctament" comunicades) ja t'avisaré si al final no es
tanca correctament el tema.

Salutacions!

I. De Marchi

El dg 26 de 06 de 2011 a les 23:56 +0200, en/na Guillem Jover va
escriure: