Cop de mà

Hola família,

Sento no estar present últimament massa però he estat liat amb un assumpte teatral (sóc director de teatre amateur) i ara necessitaré un parell de setmanes per posar-me al día en quant a la universitat. Quan estigui normalitzat el tema uni, em tornaré a posar amb les traduccions. Sento no poder ajudar ara que hi ha tanta activitat! deixeu-me alguna cosa!!!

Segueixo donant voltes a l'eina per millorar la edició dels arxius .po i aconseguir una major normalització. Tinc una primera proto-pre-alpha, quan tingui la alpha buscaré voluntaris a la llista per provar-la. Necessitaré un servidor http per hostatjar el repositori del diccionari, algú té alguna suggerencia? De moment estic fent servir un apache a la meva màquina. Sou partidaris que la aplicació faci consultes on-line sota demanda i es proveeixi d'algun tipus de memòria cau o que es descarregui tot el diccionari i el vagi actualitzant?