Re: Ajuda inicial

Bon dia!

Si, crec que la informació està actualitzada. En qualsevol cas  a
l'adreça  http://www.debian.org/intl/Catalan/ està tota la informació.
Si voleu fer alguna cosa concreta, una vegada seleccionada, aconseguiu
l'arxiu .po i mireu qui ha estat la darrera persona que hi ha
treballat. Llavors posau-vos en contacte amb ella per comunicar-li que
estau disposats a treballar en la traducció i/o actualització: així
vos assegurau que no es duplica la feina.
Si voleu iniciar una feina de traducció nova (alguna cosa que mai s'ha
traduït al català), llavors enviau un avís a la llista de correu
comunicant que voleu començar-ne la traducció (jo mateix en vaig
enviar un aquest mes).

No és que jo tengui molta experiència amb això de les traduccions,
però realment pareix que hi ha poca activitat ara mateix aquí. Teniu
present que pròximament es farà el llançament de la nova versió
estable de Debian (la squeeze) y probablement el personal està molt
ocupat.

Ara mateix, com veis, hi ha una sol·licitud per a actualitzar la
traducció del grup: només hi ha una dotzena de frases per traduir.
Podeu enviar un correu a Jordi Mallach <jordi@debian.org> i
proposar-li fer vosaltres la traducció.

Una vegada acabada qualsevol traducció, cal enviar a la llista el
resultat final per a què algú altre repassi la traducció: sempre hi ha
errades i a més, així es garanteix una certa uniformitat pel que fa a
les traduccions.

Suposo que ja heu vist la pàgina http://www.debian.org/intl/l10n/po/ca

Ànim!

I. De Marchi