Re: RFR: emdebian-grip

Per cert que jo em trobo en una situacio semblant. M'he apuntat a la
llista per col.laborar pero la veritat es que no se ni per on comencar. La
veritat es que si algun ens pogues guiar una mica...

Disculpeu les faltes, que ara estic escrivint des del teclat alemany.

xavi

--

xavi       ||      lorajoler[at]paranoici.org