Revisió de la refcard

Hola a tots,

he acabat la traducció de la Reference Card que ens va demanar en W. Borgert.
Us envio el fitxer font original i el fitxer font traduït per si algú s'anima
a revisar-ho. Tingueu en compte que hi ha un important problema d'espai.

Si a algú li interessa també tinc el pdf anglès i un "preview" del pdf català,
que no és exactament igual a com quedarà perquè l'he generat jo mateix, però
que s'assembla bastant. No l'he enviat a la llista pq ocupava una mica.