Re: [RFR] po-debconf://teapop

Hola a tots :

Perdoneu l'absentisme, però es que aquest cap de setmana he estat offline la major part de temps.

A veure si avui m'hi puc posar i arrivem tots a un quorum. Apart d'axò, aquestes normes de traducció de les que parleu estan reflectives a algun lloc o només en correus de la llista? Es cas de no estar a cap lloc, no creieu que seria bo que, per properes traduccions o noves incorporacions a l'equip de traducció, estiguessin disponibles com a referència?

Salutacions

	Miquel