Re: Arrancar el KDE

hola,

escric de memòria perquè uso normalment gnome: sembla com si no tinguessis
instal.lat el paquet kdm. si no el tens, instal.la'l i, molt probablement,
quan s'autoconfiguri et demanarà si vols que sigui el display manager per
defecte (has de contestar que sí).

salut.

On Wed, 16 Apr 2003, Matt Bonner wrote:

> Hola i benvingut,
>
> Fa temps que no ho provo, pero em sona que hi ha una opcio al
> dialeg de login per triar l'entorn.  Sera possible?  S'hauria
> de tenir el KDE instal.lat, evidentment.  El tens ja, o es
> la instal.lacio de KDE mes be el problema?
>
> adeu,
> Mateu

> =====
> blog: http://members.dsl-only.net/~mbonner/weblog/mateu.html

 david manyé i robert
   departament d'enginyeria informàtica i matemàtiques
   universitat rovira i virgili
 edifici L2 laboratori 114
 avinguda dels països catalans, 26
 campus sescelades