Re: Projecte de xerrades sobre programari lliure i català

On Fri, Apr 12, 2002 at 02:40:09PM +0200, Jordi Mallach wrote:

> Ivan, per a anar en plan sense ordenador ni res cal registrarse?

	Nonono, només es paga si vas a portar ordinador (i a+a+ et
    regalen la camiseta q costa quasi el q pagues).  En qualsevol altre
    cas, no es paga.  Què espereu?  Veniu!!

> Aquest
> cap de setmana és la Cimera Euromediterrània i com que estarem prou
> ocupats per ací, pero potser algún matí si que podria passar-me.

	AQUEST CAP DE SETMANA?  M'ho hauràs d'explicar per meil!

--
Ivan Vilata i Balaguer  	@  Powered by Debian GNU/Linux  @
"Cogito, sed sum"       	@        apt-get a life!        @